Darčekové poukážky


Darčekové poukážky bývajú veľmi obľúbeným a vďačným darčekom na akýkoľvek sviatok myslím, že aj vo vašej rodine. Viete, že človek rád chodieva do istých kúpeľov, do jedného obchodu, má rád adrenalínové zážitky, tak sa rozhodnete, že mu zakúpite darčekovú poukážku na určitú sumu a on si sám vyberie, čo ho nadchne.

obchodní značky

Viete o tom, že 75 % darčekových poukážok sa nikdy nevyužije?

Teraz si hovoríte, že to nie je možné. Vy ste ju predsa vždy využili na 100 %. Tak to si môžete gratulovať, pretože patríte medzi veľmi malé percento ľudí, ktorým je ľúto vyhodiť peniaze, ktoré niekto obetoval. Niekomu to je ľúto a napriek tomu ju nevyužije. Prečo? No pretože zabudne. Zábudlivosť je tu s nami tiež od pradávna a chtiac, či nechtiac nedá sa jej ubrániť. Aj keď ešte netrpíte sklerózou, z času na čas zabudnete. A tak to býva aj s darčekovými poukážkami. Človek ju dostane, poteší sa a odloží ju na bok s tým, že momentálne nie je na to čas. Pri väčšom šťastí na ňu narazí pri upratovaní a využije ju. Pri menšom šťastí na ňu natrafí pri upratovaní o pol roka a poukážka je už neplatná.

nový rok

Prečo ich potom obchody ponúkajú?

Hlúpa otázka. Pre obchody je to perfektný obchod. Veď ľudia platia dopredu, pričom danú službu ešte nevyužili. S tým, že ani nie je isté, či ju naozaj využije. Obchod ušetrí svoje náklady spojené s prevádzkou služby, pretože žiadne nevzniknú a ešte aj zarobí. Sú to zisky, ktoré sú sto percentné. Žiadna služba rovná sa žiadne náklady. Iba príjem. Čiže výnos.
Čo teda kúpite svojmu blízkemu na najbližší sviatok? Darčekovú poukážku? Joj, to by som vám naozaj neradila. Radšej ho dobre počúvajte a zistíte, čo by sa mu páčilo alebo čo má rád. Taký darček ho oveľa viac poteší. Prečo? No preto, že bude znamenať, že ho naozaj počúvate a to sa v dnešnej dobe cení viac ako hocijako drahý darček. Dajte si poradiť od skúsených. A nie, že sa ho priamo opýtate, čo by si želal. To sa nerobí, prosím nenápadne. A keď mu to potom pripomeniete, ako ste vyzvedali, ešte sa spolu aj zasmejete.