Aby si vašu stránku všimlo čo najviac ľudí: Nástrojom nemusí byť platená reklama

Mať vytvorenú vlastnú webovú stránku, respektíve e-shop automaticky neznamená, že tento web bude zaradený v internetových vyhľadávačoch na predných priečkach vo výsledkoch hľadania. Tým pádom ešte nemáme zaručenú ani návštevnosť a fakt, či sa o tomto webe vôbec niekto okrem nás dozvie. Áno, možno nás napadnú isté triky súvisiace so sociálnymi sieťami, ale najefektívnejším faktorom z hľadiska viditeľnosti, návštevnosti a požadovanej konverzie je vyššie umiestnenie konkrétneho webu v internetových vyhľadávačoch.Muž, podnikateľ sedí na ceste, premýšľa a pracuje s notebookom.jpg
Nie nadarmo ide o priestor, kde si svoje miesta držia, zároveň pravidelne strážia veľmi známe, ale i začínajúce firmy a podniky, respektíve ich weby a e-shopy.
Konkurenčne schopný web, rovnako tak jeho viditeľné a popredné umiestnenie vo vyhľadávačoch ako Google či Seznam je možné dosiahnuť kvalitnou seo optimalizáciou. Ide o pomerne dlhodobý proces, avšak čas je v tomto smere nekonkrétny. S optimalizáciou je možné prakticky skončiť, akonáhle zbadáte prvé úspechy z hľadiska návštevnosti a požadovaných konverzií na vašom webe. Rozhodne je však možné s optimalizáciou pokračovať aj naďalej. Spomenuté služby s kvalitným prevedením poskytuje seo bratislava https://www.seolight.sk/bratislava.Monitor, počítač, webová stránka McDonaldu.jpg
V stručnosti musí ísť o prevádzku vášho webu, ktorá bude pracovať so všetkým on- page a off-page faktormi jej viditeľnosti a návštevnosti.
Spomeňme aspoň niektoré z týchto faktorov a nástrojov, ktoré sa zapríčinia o požadovaný efekt, akým je vyššie umiestnenie vašej stránky v popredných vyhľadávačoch, organickú reklamu a z toho prameniace konverzie so stúpajúcou návštevnosťou.

  • Na začiatku je potrebné začať on-page (vnútornými faktormi), čiže konkrétnu stránku upraviť do formy, aby bola viditeľná a atraktívna pre hľadacích botov. Tu zohráva následne dôležitú úlohu tiež analýza kľúčových slov, tvorba obsahu či optimalizácia rýchlosti.
  • Nemenej podstatná je práca s off-page (vonkajšími faktormi), kam môžeme zaradiť napríklad prácu so spätnými odkazmi.